Hirdetőre szabott megoldások. Alapítva: 2015

Élménymarketing

Élménymarketing

Első bejegyzés: a kezdetek és a portfólió 2015 október elején

2014. október 16. - fekete márton

2014 nyarán Libri Shopline Media Network színekben felhívtam az egyik hirdetőnket, hogy a már sínre tett őszi online kampány mellett hadd keressek nekik egy rendezvényt az őszi bevezetéshez. A brief nagyon egyszerű volt: októberben érdekes lehet egy olyan kulturális program, amely magas státuszú közönséget vonz, valamint volt pár kérés a tematikára vonatkozóan.

A telefonbeszélgetés után felhívtam az egyik kulturális rendezvényeket szervező partnerünket, hogy mik az októberi tervek. A tervek és a brief szinte szóról szóra fedték egymást.

Az együttműködés végül nem valósult meg - ezért nem is írok cégnevet, rendezvényt -, de arra mindenképpen jó volt, hogy kijelölje az utat a munkámban, pontosabban megerősítést adjon.

(Idén télen egy volt kollégám megkérdezte, hogy nem unom-e már ezt az egész reklámpiacot, mert ő nagyon. Elmeséltem neki a fenti esetet, és azt is, hogy amikor hallgattam az őszi rendezvény terveit, és a fejemben kezdett összeállni a koncepció, az ügyfelünk megjelenése, nagyon különös, már-már a boldogsághoz hasonló, teljesség-érzést éreztem. Ha olykor (?) nehéz, mindig eszembe jut a telefonbeszélgetés, és az akkori érzés: nincs más út.)

inspiration-sign.jpg

Amikor idén májusban elváltunk az akkor már CEMP-X néven futó cégtől, egyszerűen nem volt más választásom, mint a Libri Médiában 2012-ben elkezdett munka folytatása. És mivel 2012 és 2015 között számtalanszor elmondtam, hogy amit mi képviselünk, az egyfajta kulturális élménymarketing, így lett a cég neve Élménymarketing.

A céget májusban alapítottam; az első három hónap lényegében a portfólió összerakásával telt, míg augusztusban elindult az érdemi sales munka.

Jelenleg így áll a cég - online, print és rendezvények az alábbi területeken:

(1) Kulturális és értékteremtő portfólió:

- weboldalak: Litera.hu, Magyar.film.hu, Recorder.blog.hu, Mindennapi pszichológia, Libri.hu - Shopline - Bookline

- magazinok: La femme és La femme különszámok, Múlt-kor történelmi magazin, Mindennapi pszichológia magazin. Recorder magazin, Könyves magazin

- kulturális rendezvények, helyszínek és előadók: Libri bolthálózat, Margó Irodalmi Fesztiválok, Színházak Éjszakája, Budapest Jazz Club, Várfok Galéria, Lanner Kvartett

(2) Gasztronómiai portfólió:

- Dining Guide csoport: Dining Guide weboldal, Dining Guide Toplista Gasztronómia magazin, Dining Guide Street Food Show rendezvények, Dining Guide Év Étterme Gála, és az ezzel egy időben megjelenő Dining Guide TOP 250 Étteremkalauz kiadvány (a magyar Michelin Guide)

- BORIGO csoport: BORIGO magazin, BORIGO borkóstolások, BORIGO borkereskedés

- A Don Pepe hálózat pizzás dobozainak szponzorációja

(3) Családi portfólió

- Egyszervolt Network: Egyszervolt.hu, Mese.tv, 4KIDS YouTube Network

- Dörmögő Dömötör és Garfield kiadványok

(4) Innovatív out of home megoldások

- a reptér felületeinek értékesítése azon ügyfelek részére, ahol nincsen még Clear Channel kapcsolat

- HWSW mobile! 2015 konferencia

Itt tartok, itt tartunk, innen folytatjuk.

És még valami: a cég logóját az Acqua di Parma logója ihlette - ez az én cégem...acqua_di_parma_logo.pngelmeny-marketing-facebook-profil.png

A bejegyzés trackback címe:

https://elmenymarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr166797449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása